botyk.cz zkušenosti

Už jste někdo nakupovali boty v internetovém e-shopu botyk.cz? Jak jste byli spokojeni?

27 thoughts on “botyk.cz zkušenosti”

  1. Na podzim 2011 jsem si objednala kozačky z ” botyk.cz “. Přišly skoro ihned,
    velikost akorát, boty super. Dokonce mě zastavily dvě ženský, odkud mám kozačky.
    Doporučuju!

  2. Nedoporučuji tento e-shop!! Dne 2.5.2012 jsem si objednala sandále, které jsem obratem vrátila, protože mi neseděly. Do dnešního dne 7.6.2012 nemám ani boty, ani peníze, ani žádnou odpověď !!!

  3. Taky jsem ze dvou zakoupených párů obuvi jeden ihned vrátila a dodnes (po měsíci) peníze za vrácené zboží nenaběhly na účet, přestože na firemních stránkách je uvedeno, že peníze vracejí do 14 prac.dnů. Kontaktní tel.číslo, uvedené na stránkách firmy snad neexistuje, prostě se nelze dovolat a zatím ani na mou urgenci zaslanou mailem nikdo nereagoval.

  4. Já mám s botyk dobré zkušenosti. Obuv, co jsem objednala, mi neseděla na noze, a tak jsem ji musela vrátit. Vše bez problémů.

  5. ja jsem objednavala šaty přišly za 3 dny domluva +doprava super. šaty seděly nemám žadny minus :-)komunikace po facebooku a emailu. za mě mohu doporučit.

  6. Jsem zákaznicí Botyku již několik let,každý nákup proběhl super,vrácení peněz samozřejmě chvíli trvá,ale vždy peníze na účet dorazily.

  7. Koupila jsem si kozačky – dodání bylo rychlé, ale vůbec mi neseděly,tak jsem je vracela zpět. Zásilka byla uložena na poště (na žádost adresáta). Skoro denně jsem zasílala e-maily, aby si zásilku vyzvedli, dokonce jsem i telefonovala.
    Před vypršením úložní doby se tak konečně stalo. Peníze mi vrátily po cca 14 dnech.
    Myslím si, že cena neodpovídá dodanému zboží. Před objednáním se koukněte na Živnostenský list, myslím si, že se jedná o obuv z Polska.

  8. Už 14 dnů mám zaplacené kozačky a od Botyku nemám ani zásilku ani žádné info, telefon uvedený na stánkách nefunguje a na moje urgentní e-maily neodpovídají, takže sebrali 3,600 Kč a já nemám nic. V žádném případě nedoporučuji.

  9. Několikrát jsem u nich nakupovala. A byla jsem spokojená -jak s kvalitou, tak komunikací. Neměla jsem problém s vrácením. Letos jsem reklamovala boty, měsíc se nic nedělo. Po několika vyměněných mailech (2 měsíce to trvalo a stylem, co tedy navrhujete) mi nakonec vrátili peníze. V létě jsem objednala další pár, který mi neseděl. Obratem jsem ho vrátila zpět, ale o peníze jsem si musela napsat a dorazily až po lhůtě, ke které se prodejce zavazuje.

  10. S e-shopem Botyk.cz mam velmi spatne zkusenosti. Dodani bot, jak pisete, probiha bez problemu. Ovsem pokud zacnete reklamovat, obrnte se trpelivosti. Naprosto bidny zakaznicky servis!! Koupila jsem si boty, ktere nebyly levne a po dvou tydnech noseni se mi rozlepila podrazka. Reklamovala jsem je a od te doby se reklamace vlece. Reklamovany par bot lezel do posledniho dne na poste, balicek si Botyk.cz vyzvedl az po nekolikere urgenci. Pote, co si balicek vyzvedli – nulovy kontakt z jejich strany. Opet jsem psala mejly a dotazovala se. Nabidli mi jine boty, nicmene opet po skoro dvou tydnech od domluvy nemam ani balicek, ani jejich vyjadreni. Strasny obchod, kde si nevazi svych zakazniku! NEDOPORUCUJI.

  11. Zdravím, chtěla jsem se zeptat jestli nevíte do kdy se dají boty vrítit nebo jestli je to jedno. Boty jsem koupila asi před měsícem ale nesedí mi a měla jsem z nich rozedřené nohy. Chtěla bych je vrátit jen nevím jestli mi to po měsíci ještě vezmou. Díky za odpověď.

  12. Boty jsem zde koupila jednou a nákup už opakovat nebudu..obuv jsem obratem vrátila, peníze mi obchod vrátil po mé první urgenci. Dle mého názoru se jedná o nekvalitní, nejspíš polskou obuv..cena rozhodně neodpovídá kvalitě..

  13. Mám špatnou zkušenost, boty mi nebyly, odeslala jsem je druhy den po dodani a peníze mi vratili až po více než měsíci, po mé urgenci. Už bych u nich nenakupovala.

  14. Obchod proběhl bez problému,s výměnou velikosti nebyl problém,poštovné hradil prodejce.jedine negativní vidím v poměrně špatně komunikaci-na email odpoví za 1-2dny

  15. Objednání – dodání – potud vzorné. Pokud jsem zboží vracela, doba vrácení peněz podstatně delší než v obchodních podmínkách. Komunikace velmi vázla. Mám podezření, že se nejedná o I.jakost.

  16. Mám už třetí pár bot London fly a jsem spokojená jak s botami tak se službami Botyk. Tato značka rozhodně není polská, ostatně i na stánkách Botyk je popis značky k dispozici…Nemám zkušenost ani s vracením ani s reklamací.

  17. Dneska mi přišly kozačky zakoupené v akci MapaAkci,velikostně sedí,ale každá bota je jinak ušitá,levá v polovině o 1cm širší než pravá,ozdobné švy totálně jinak na každé botě,kvalita kůže nic moc,zpracování otřesné,jak tu již někdo zmiňoval,nejspíš polské výroby.S přivřením oka se dá říct,že za cenu v akci budiž,ale za cenu původní 4500kč se asi zbláznili a za cenu 2290kč taky rozhodně ne….

  18. Naprosto otřesná zkušenost – kvalita bot ,jednání, reklamace – je to na čoi a kontrolu kvality a jakkosti zboží známých výrobců prestižních značek …

  19. NEDOPORUČUJI!!! PRODÁVAJÍ POLSKÝ ŠMEJDY,PO 2HOD NOŠENÍ BOTY ROZLEPENÝ A ONI NEUZNALI REKLAMACI!! PODLE ZÁKONA MÁM NÁROK NA VRÁCENÍ ČÁSTKY, KDYŽ SE OBJEVÍ VADA DO 6TI MĚSÍCŮ, OBJEVILA SE PO 2HOD NOŠENÍ A STAVÍ SE K TOMU TAKTO!! LŽOU, NEVÍ KDE BOTY JSOU, PAK JE MAJ A PAK ZAS NEMAJ!! KLAMOU ZÁKAZNÍKY. VYHOZENÉ 3TIS. NAŠLA JSEM VÍCE RECENZÍ, ŽE REKLAMACE NECHTĚJÍ ŘEŠIT, BOHUŽEL, POZDĚ!!! PŘESNĚ JAKO KOMENTÁŘ PŘEDE MNOU, JE TO NA ČOI.

Leave a Reply

Your email address will not be published.